Wij maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd) om voorkeuren op te slaan, maar ook voor marketingdoeleinden. Als je akkoord gaat met ons gebruik van cookies, klik dan op 'Cookies toestaan'. Lees hier onze cookieverklaring.

Cookies toestaan Weigeren

Lingeriezaak Past-elle – Zoekmachine optimalisering

Onlangs hebben Marieke de Haan en Merel Sluis, trotse eigenaressen van Past-elle Lingerie in Vlaardingen, de weg gevonden naar Digiwerkplaats Rijnmond.

De wensen

Projectleider Mariëlle de Jong ging met hen in gesprek om te kijken waar de wensen op het gebied van digitalisering binnen het bedrijf lag. In Vlaardingen is Past-elle Lingerie al 17 jaar aanwezig in het centrum, maar nu wensen zij ook een grotere naamsbekendheid en betere vindbaarheid op Google.

“Via mijn netwerk hoorde ik dat Digiwerkplaats Rijnmond trajecten aanbiedt voor mkb’ers. Ik was direct enthousiast en meldde Past-elle hiervoor aan.”

Jong talent aan de slag

Al snel startten studenten van Hogeschool Rotterdam aan deze opdracht voor een ‘Digital Upgrade’: een traject waar studenten een uitgebreid adviesrapport opstellen met praktische tips voor het bedrijf. Daarnaast voeren de studenten dit adviesrapport ook uit.